Epidemiologia kardiomiopatii dziecięcej w Australii ad 8

Postępy w genetyki molekularnej mogą identyfikować przyczynę autosomalnej recesywnie odziedziczonej kardiomiopatii.32 Retrospektywna rejestracja pacjentów mogła doprowadzić do niekompletnego stwierdzenia przypadku. Staraliśmy się zminimalizować tę możliwość, wykorzystując wiele baz danych w każdym ośrodku, włączając pacjentów widziane przez lekarzy leczących dorosłych i przez wiejskich lekarzy oraz badanie zapisów z autopsji. Pacjenci, którzy byli fenotypowo negatywni, ale genotypowo dodatni pod względem kardiomiopatii, nie zostali uwzględnieni, ponieważ rutynowe testy genetyczne nie były dostępne w czasie badania.
W okresie badań postępy w diagnozowaniu nieprawidłowości genetycznych, zakaźnych i metabolicznych stopniowo włączano do protokołów klinicznych. Niewykonanie wszystkich odpowiednich badań ograniczyłoby wydajność diagnostyczną. Jednak odsetek przypadków o zidentyfikowanej przyczynie był co najmniej podobny do tego w przyszłym badaniu w Ameryce Północnej.22
To narodowe badanie populacyjne dokumentuje występowanie i przedstawianie cech kardiomiopatii dziecięcych w Australii. Przyczyny kardiomiopatii wieku dziecięcego są zróżnicowane, a większość przypadków rozpoznaje się we wczesnym dzieciństwie. W porównaniu z dziećmi nierodzime, rodzime australijskie dzieci mają większą częstość występowania kardiomiopatii rozstrzeniowej i większe ryzyko śmierci jako objaw prezentujący. U dzieci z kardiomiopatią rozstrzeniową wczesne kardiologiczne badanie histologiczne znacznie zwiększa wydajność diagnostyczną. Nielasnienie lewej komory jest częstsze niż wcześniej rozpoznane. Rodzaj kardiomiopatii, a także czynniki genetyczne i etniczne, determinują czas i nasilenie występowania kardiomiopatii w dzieciństwie.
[podobne: stomatologia estetyczna warszawa, granat indeks glikemiczny, zdjęcie zęba cena ]
[hasła pokrewne: rentgen zębów bydgoszcz, wimed lipno, alergosan koszalin ]

0 thoughts on “Epidemiologia kardiomiopatii dziecięcej w Australii ad 8”

1. [..] odnosnik do informacji w naukowej publikacji odnosnie: leczenie boreliozy[…]