okulista osielsko ad

W trakcie terapii do schematu żywieniowego dodano roztwory izoleucyny i waliny, aby zapobiec wyczerpaniu tych niezbędnych aminokwasów. To leczenie z powodzeniem obniżyło poziomy leucyny w osoczu, prawdopodobnie sprzyjając przepływowi rozgałęzionych aminokwasów do białka ciała, i jednocześnie promowało konwersję netto ketonów o rozgałęzionym łańcuchu do aminokwasów o rozgałęzionych łańcuchach. Metody
Populacja pacjentów
Pomiędzy lipcem 1988 r. A majem 1990 r. Pięciu pacjentom z klasyczną chorobą moczową z syropem klonowym podawano dożylnie roztwór aminokwasu o rozgałęzionym łańcuchu bez aminokwasów podczas dziewięciu epizodów ostrej choroby. Klasyczny fenotyp, związany z początkiem noworodków i małą resztkową aktywnością enzymów, jest najczęstszym typem choroby syropu klonowego.1 Były trzy dziewczynki i dwóch chłopców; trzy osoby miały od 2 do 6 lat, jeden był 6-dniowym noworodkiem, a jeden miał 11 1/2 lat. Pacjenci byli leczeni w Centrum Badań Klinicznych lub oddziałach intensywnej opieki (lub obu) Szpitalu Dziecięcym w Filadelfii. Protokół został zatwierdzony przez instytucjonalną komisję ds. Przeglądu w szpitalu, a pisemną świadomą zgodę uzyskano od każdego z rodziców.
Protokół
Pacjentów oceniano pod kątem dekompensacji metabolicznej, jeśli w przeszłości występowała letarg lub powtarzające się wymioty związane z anoreksją lub w przypadku zapachu syropu klonowego w moczu i na ciele oraz pozytywny wynik testu na obecność ketonów w moczu. Przyczyną ostrego braku równowagi metabolicznej była zazwyczaj infekcja. Natychmiast otrzymano próbkę osocza do oznaczania ilościowego aminokwasów. Przeprowadzono odpowiednie kliniczne i laboratoryjne oceny w celu wykrycia odwodnienia, infekcji, kwasicy metabolicznej i ketozy. Jeśli to konieczne, 10-procentowy roztwór glukozy lub wodorowęglanu sodu (lub obu) podawano dożylnie w celu odpowiedniego odwodnienia lub kwasicy. Jeśli pacjenci nie tolerowali dożylnej formulacji doustnie lub zgłębnikiem nosowo-żołądkowym, a poziom leucyny w osoczu krwi wynosił .1,0 mmol na litr, wprowadzono schemat zmodyfikowanego żywienia pozajelitowego. Gdy leucyna w osoczu była mniejsza niż 1,0 mmol na litr, decyzja była oparta na letargu lub kwasicy ketonowej. Każdy pacjent z poziomem leucyny w osoczu przekraczającym 2,5 mmol na litr był leczony natychmiast dializą, a nie reżimem żywieniowym, a dializa byłaby wprowadzana u każdego pacjenta w stanie śpiączki, gdyby leucyna w osoczu nie zmniejszyła się podczas leczenia żywieniowego. Celem schematu modyfikowanego żywienia pozajelitowego było obniżenie stężenia leucyny w osoczu do normy lub do poziomu, przy którym objawy dekompensacji metabolicznej uległy osłabieniu, a pacjent mógł wznowić leczenie za pomocą formuły przygotowanej z proszku w postaci syropu klonowego (2,5) g aminokwasów, 13,4 g węglowodanów i 4,2 g tłuszczu na 418 kJ [100 kcal]; Mead-Johnson, Evansville, Ind.). Pacjenci, którzy odpowiedzieli na leczenie pozajelitowe, ale nie byli w stanie spożyć odpowiedniej ilości doustnej formulacji, nadal otrzymywali zmodyfikowaną dietę pozajelitową w niższym tempie, podobnie jak starsze dzieci, u których żywienie nosowo-żołądkowe zostało uznane za niewłaściwe. U pacjentów, którzy na początku przyjmowali formułę choroby syropu klonowego, schemat zmodyfikowanego żywienia pozajelitowego został wprowadzony w połączeniu ze wzorem
[patrz też: polmed targowa, kokcydia, zapalenie mieszkow wlosowych ]

0 thoughts on “okulista osielsko ad”