okulista osielsko czesc 4

Pacjent 2 leczono czterokrotnie, trzy razy zmodyfikowanym żywieniem pozajelitowym i raz zmodyfikowanym żywieniem pozajelitowym plus formuła. Pacjent 3 otrzymał również oba rodzaje terapii. Jak pokazuje Tabela 1, schemat zmodyfikowanego żywienia pozajelitowego lub zmodyfikowanego żywienia pozajelitowego oraz formuła skutecznie obniżały poziomy leucyny w osoczu u każdego pacjenta. Zmniejszenie to było związane z ustąpieniem choroby i powrotem do karmienia formułami u wszystkich pacjentów. Stężenie leucyny w osoczu na początku leczenia wahało się od 0,84 do 2,29 mmol na litr. Ilość dodatkowej izoleucyny lub waliny podawanej każdemu pacjentowi była zróżnicowana i opierała się na spadku stężenia w osoczu. Całkowita ilość izoleucyny lub waliny podawana pacjentowi podczas leczenia zmodyfikowanym żywieniem pozajelitowym z formulacją choroby syropu klonowego lub bez niej zawierała się w zakresie od 15 do 43 mg na kilogram masy ciała na 24 godziny. Pacjentom i 4 oraz Pacjentowi 2 w ciągu trzech lat po sześciu miesiącach nie podawano izoleucyny i waliny podczas leczenia zmodyfikowanym żywieniem pozajelitowym. W przypadku pacjenta 5 walina nie była podawana podczas leczenia zmodyfikowanym żywieniem pozajelitowym plus formuła. Długość leczenia zmodyfikowanym żywieniem pozajelitowym była zróżnicowana i zależała przede wszystkim od zdolności pacjenta do tolerowania formuły choroby syropu klonowego przez usta lub zgłębnik nosowo-żołądkowy. Większość pacjentów wymagała kontynuowania leczenia żywieniowego formułą choroby syropu klonowego z suplementowanym modyfikowanym żywieniem pozajelitowym w celu uzyskania poziomów leucyny w osoczu poniżej 1,0 mmol na litr. Ogólnie, tempo spadku leucyny w osoczu – w milimolach na litr na godzinę leczenia – nie było liniowe. Nie było to zaskakujące, ponieważ teoretycznie kilka czynników mogło modulować tempo usuwania. Obejmują one zmiany w szybkości dostarczania całkowitej liczby kalorii, kalorii węglowodanowych lub aminokwasów; dostępność waliny i izoleucyny; kwasemia; ketonemia; wolna kwasica tłuszczowa; i poziomy insuliny, hormonów kontrregulacyjnych i innych związków krążących związanych ze stresem lub infekcją. Jak pokazuje Tabela 1, wszystkie oprócz Pacjenta otrzymywały kalorie i aminokwasy w ilościach równych lub większych niż ilości w protokole. Nie stwierdzono wyraźnej korelacji pomiędzy spadkiem leucyny w osoczu podczas całego okresu modyfikowanego żywienia pozajelitowego a szybkością podawania całkowitej liczby kalorii, kalorii węglowodanów lub aminokwasów. Jak omówiono poniżej, szybkość spadku leucyny spowolniła u Pacjenta 1, gdy zmniejszono szybkość dostarczania kalorii i aminokwasów. Jedynie Pacjent 2 w wieku trzech lat i sześciu miesięcy nadal miał łagodną kwasicę po rozpoczęciu modyfikowanego żywienia pozajelitowego; pomimo opóźnienia o 4 godziny przed korektą wystąpił istotny spadek leucyny o 0,54 mmol na litr w zaledwie 13,2 godziny. Ważne informacje kliniczne i terapeutyczne, takie jak obecność śpiączki w dwóch epizodach ostrej choroby, ketoza u siedmiu, kwasica u czterech, oraz infekcja u siedmiu, są również pokazane w Tabeli 1, podobnie jak użycie insuliny i procent kalorii. dostarczone przez formułę podczas równoczesnej terapii.
Ryc. 1. Poziom amidu kwasu rozgałęzionego w osoczu i poziomu glukozy w osoczu u pacjenta 1, noworodka, w trakcie leczenia dożylnym aminokwasem bez aminokwasów o rozgałęzionym łańcuchu i formułą z moczem w postaci syropu glukozy lub doustnego syropu klonowego (lub obu) Insulina, walina i izoleucyna
[patrz też: alergosan koszalin, marvit wołomin, rentgen zębów bydgoszcz ]

0 thoughts on “okulista osielsko czesc 4”

1. [..] Oznaczono ponizsze tresci z artykulu oryginalnego: medycyna estetyczna warszawa[…]